Ensimmäinen blogiteksti

Olen pitkään jo harkinnut oman blogin perustamista mutta aina jotenkin "lykännyt" sitä, koska koen että itselleni kirjoittaminen ei ole se vahvin osa-alue. Lisäksi oon aina miettinyt että blogeja on niiin monia, miksi juuri mun blogi kiinnostaisi ketään, mutta toisaalta, entä sitten?!. Saan itse hyvää fiilistä kun pääsen jonnekin jakamaan mun ottamia kuvia tai avautumaan hyvistä kun huonoistakin fiiliksistä. Lisäksi rakastan valokuvaamista, kuvien muokkaamista, instagramia, yleisesti somettamista ( jotkut kutsuu mua somemoonaks) joten miksi nyt sitten ei laittaisi vielä omaa blogiakin pystyyn. Tällähetkellä mun elämässä on paljon mageita juttuja meneillään, joten kuvia ja tarinoita varmasti löytyy! 

Haluan kannustaa ihmisiä positiivisempaan ajattelutapaan, luoda hyvää fiilistä mun jutuilla ja kuvilla, kertoa kokemuksiani hyvistä aamupalapaikoista (rakastan aamupaloja) sekä kahviloista (pääasiassa pääkaupunkiseudulla)kertoa vinkkejä paikoista, joissa olen matkustellut (matkustaminen on parasta). Saatan myös toisinaan avautua teille deittailusta (foreversingle) sekä yleisesti elämästä. Kiitos kaikille ystäville, eräille bloggaajille, jotka ootte inspiroineet ja kannustaneet minua tähän. Katsotaan mitä tästä tulee!  


Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Kommentit

  1. Hei mahtavaa, että aloitit bloggaamisen! :) Rupean seuraamaan! terkuin, Mariam (@mariamnurm) ;)

    http://with-mariam.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. hihii ihana kuulla! Pitääpä seurata sua takasin jos vaa osaan :D tää on vähä uutta mulle vielä ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti